Sunday, July 27, 2008

tRip ke PuLaU PaNgKoR...











2 mAy 2008 hingga 4 mAy 2008...
kaki lom baik lg aku g Pulau pangkor lak.. sakit2 pon nk berjln2.. hehehe... maklum la jiwa remaja..tul x??!
nk ke pulau pangkor nie dah lame plan... sblum aku xcident lg.. kitorg gerak g pulau pangkor naik van sewa... pastu sampai kt jeti lumut naik feri lor... pelagi..?! um......
tue yg aku nk pegi jugak... lalalala!!!!!!
erm......................
seksa gak la pkai tongkat nk brjln jauh... tp aku kuatkn semangat nk ke pulau gak...
akhirnye smpai gak kt pulau pangkor.. xde buang2 masa,... trus kitorg sewa moto 5 buah motosikal..... lame gak r tnggu moto complete dpt 5 buah motosikal.. hahaha.. klakar pon ade..
mane tak nyer dapat elmet macam nk pergi berperang zaman jepun jew.....???!!
kitorg gelak sesame sendiri ble pakai elmet nye.. hahahahahaha..........!!!!!!!!
lps setel sewa motosikal, kitorg g check in arpartment...
punye la lame nk nunggu.... 4 jam lbh menunggu nk check in..fuuuuuhhh....... bile nmpk jew katil...????!!!!!
pelagi masing2 terbongkang la coz kepenatan.. x cukup tido lol... zZZzzZZzzZZzZZZzzzzZZzzzZ.....
erm.................
nk kate best x brape best lol kt pulau pangkor nie.. makanan pon x sedap..!!! barang2 sume mahal..!!!
yg buat best kengkwn aku lor.. mcm2 perangai adew.. sengal ubi ade, poyo, mcm2 lg la.
hahaha.. pulau yg membosankn trus jadi seronok coz member2 aku nie.. walaupun mase terhad tp memang syok giler..
lps tido kitorg siap2 nk ke laut... mase on da way nk ke laut tue, kitorg sempat lg la MEREMPIT gak.. hahaha...!!! nk ke laut tue coz nk bermandi manda....
tp aku x dpt mandi disebabkn kaki aku yg berbalut dgn simen ini...
sedih... tp tgh sakit2 pon sempat lg aku memeriahkn lg keadaan.. hahahaha!!!!
itu la aku... zwan.. cewah...??!! mlm lak,... kitorg wt BBQ (resipi rahsia aku nie!!).. sedap sehingga menjilat jari...
erm...............................
shoping??!! jln2 tgok laut??! brgmbar sakan?! kt kdai2??!! sume aku x dpt lakukan coz dgn keadaan aku yg kurang upaya nie..
trpakse la aku dok arpartment nie ngan member aku yunos, tgok tv jew smbil tnggu time check out...
hehehe... penat sgt....
tp hepi............ thankz my pren yg sanggup melayan kerenah aku time aku sakit nie semase bercuti kt PULAU PANGKOR......



No comments: